FOCIFO Manel .·.: Tip i Coll

dissabte, 27 d’agost del 2011

Tip i Coll


M’hauràs de perdonar però no soc capaç de  visionar el vídeo complert, aquest parell d’individus son superiors a mi, ja de jove no els tolerava i ara que m’he fet més gran i per tant tinc més punyetes em nego en rodo a veure’ls, de fet el dia que els vas posar a classe jo vaig estar mirant ves a saber que per els webs de déu, per a mi formen part d’aquella espanya anticultural i franquista, son infumables, poder m’equivoco però per a mi el còmic ha de fer riure amb l’enginy com Monty Python, amb la candidesa i la ironia com Gila, amb la picardia com Benny Hill abans o Rowan  Atkinson avui. Un comic mai, mai, repeteixo mai ha de fer riure a base de fer el ridicul o de ridiculitzar als demes i la seva cultura, qui fa això no és un comic es un individu que fa riure a base de menystenir allò que l’envolta i no li agrada, la "espanya profunda".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada