Res millor per a resumir un text que plantejar l’examen que posaria per tal d’avaluar el nivell de comprensió per part de l’alumnat d’allò que se’ls a proposat com a text d’estudi
MÓDUL 1 proposta d’avaluació, 6 preguntes sobre els punts claus de la planificació i programació de la F.P.O
Per què necessitem més i millor formació?
els canvis que es produeixen a la nostra societat donen lloc, també, a canvis a l’estructura de les empreses. Les noves formes de organització a les empreses exigeix que les persones que les integren tinguin més formació i siguin polivalents. Només així podran adaptar-se a tots els canvis que es requereixen als treballadors que cada cop han de ser més qualificats.
Quin es l’objectiu de la formació continuada?
-La formació permanent respon a la necessitat de reciclatge i adaptació dels treballadors al context laboral actual.
On emmarca i quins son els objectius de la FPO?
-La Formació Professional Ocupacional (F.P.O.) se emmarca dins de les possibilitats existents per dur a terme una formació permanent. Els seus objectius son:
- Formar al individu per a una ocupació o lloc de treball.
- Respondre a les necessitats del mercat laboral.
Quins nivells hi ha Dins d’una planificació per a la formació?
- Nivell estratègic: política de formació.
- Nivell de gestió: planificació de programes de formació.
- Nivell tècnic: disseny de formació.
- Nivell formatiu: formació directa.
¿Quins elements s’ha que tenir en conte en la planificació de la formació?
- Anàlisi de necessitats.
- Objectius de formació.
- Programes de formació.
- Accions de formació.
- Recursos para la formació.
- Pressupost de formació.
- Calendari de actuació.
- Execució del pla.
- Sistema de avaluació de la formació.
¿Per a que es necessari avaluar al formador i els seus projectes?
Para assolir l’excel·lència en la formació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada